F.A.Q. Pomoc

F.A.Q POMOC

Odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania

Co mogę kupić w sklepie PRAWODLAZDROWIA24.PL ?

Kupisz tutaj w pełni edytowalne i zgodne z aktualnym stanem prawnym wzory dokumentów formalnoprawnych niezbędnych przy wykonywaniu działalności leczniczej. 

W sklepie znajdziesz wzory regulaminów, procedur, umów oraz innych dokumentów, jakie sa niezbędne przy prowadzeniu biznesu medycznego.

Dla kogo są przeznaczone wzory dokumentów dostępne w sklepie?

Wzory dokumentów są przeznaczone dla właścicieli małych i średnich podmiotów wykonujących działalność leczniczą – gabinetów, przychodni, poradni itd. 

Jeżeli prowadzisz niewielki biznes medyczny i nie masz własnej obsługi prawnej – tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania, które pozwolą Ci prowadzić działalność bezpiecznie i zgodnie z prawem.

Jak znaleźć produkt, którego szukam?

Żeby znaleźć produkt, którego szukasz, wystarczy, że skorzystasz z wyszukiwarki na stronie. Możesz też do nas napisać na .

Skąd mam wiedzieć, które dokumenty są odpowiednie dla mnie?

Staramy się, aby każdy opis produktu był na tyle jasny, żebyś nie miał żadnych wątpliwości, które dokumenty są odpowiednie dla Ciebie. Zawsze też możesz się z nami skontaktować, a my pomożemy Ci w wyborze.

Czy wzory dokumentów są zgodne z aktualnym stanem prawnym?

Tak. Wszystkie dokumenty są zgodne ze stanem prawnym obowiązującym w dniu zakupu.

Czy w przypadku zmiany przepisów otrzymam zniżkę na zakup nowej dokumentacji?

Tak. Jeżeli zmieni się stan prawny dotyczący zakupionej przez Ciebie dokumentacji, otrzymasz od nas atrakcyjny rabat na zakup nowej dokumentacji. 

W przypadku niektórych produktów (pakiety premium) zapewniamy bezpłatną aktualizację w przypadku zmiany stanu prawnego.

Czy zakupione wzory dokumentów można samodzielnie edytować?

Tak. Wszystkie wzory dokumentów otrzymasz w powszechnie używanym formacie .docx, dzięki czemu bez problemu możesz zmieniać ich treść i dostosowywać je do własnych potrzeb.

Czym są pakiety?

Niektóre wzory dokumentów dostępne są w zestawach (pakietach), dzięki czemu możesz zakupić od razu komplet dokumentacji dla swojego gabinetu/przychodni/poradni.

Zestaw zawiera od kilku do kilkunastu dokumentów (regulaminy, procedury, umowy itp.) niezbędnych przy prowadzeniu działalności.

Czym różnią się od siebie wersje BASIC, SILVER oraz GOLD?

Pakiety dokumentów dostępne są w kilku wariantach – BASIC, SILVER oraz GOLD. Opisy poszczególnych pakietów znajdziesz w opisie produktu.

Pakiet BASIC zawiera podstawową, niezbędną dokumentację. Będzie idealny, jeżeli swoją działalność prowadzisz samodzielnie.

Pakiet SILVER zawiera wszystkie dokumenty dostępne w wersji BASIC oraz dodatkową dokumentację odpowiednią dla większości niewielkich gabinetów i poradni.

Pakiet GOLD zawiera najobszerniejszą dokumentację, również tę nieobowiązkową, ale rekomendowaną. Ten pakiet jest odpowiedni dla nieco większych gabinetów, a także dla tych Klientów, którzy potrzebują mocniejszej ochrony prawnej.

Jeżeli żaden z pakietów nie jest dla Ciebie odpowiedni zawsze możesz zapytać o ofertę INDYWIDUALNĄ – przygotujemy wówczas dokumentację specjalnie dla Twojego gabinetu. 

W jakim formacie otrzymam wzory dokumentów?

Wszystkie wzory dokumentów otrzymasz w uniwersalnym formacje .docx, dzięki czemu z łatwością będziesz mógł je edytować. 

Niektóre dokumenty oraz ebooki otrzymasz w formacie .pdf.

Jak składać zamówienie?

W celu złożenia zamówienia wystarczy, że wejdziesz do zakładki „SKLEP” i wybierzesz interesujący Cię produkt. 

Aby dokonać zakupu, dodaj produkt do koszyka. 

Jeżeli chcesz zakupić więcej produktów – wybierz je również i dodaj do koszyka. 

Następnie kliknij „ZOBACZ KOSZYK”. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wpisz go w polu „KOD KUPONU” i kliknij „ZASTOSUJ KUPON”.

Jeżeli w koszyku znajdują się wszystkie interesujące Cię produkty, kliknij „PRZEJDŹ DO KASY”. 

Po wypełnieniu formularza zamówienia kliknij „KUPUJĘ I PŁACĘ”, aby przejść do płatności.

Czy żeby złożyć zamówienie muszę zakładać konto w sklepie?

Nie musisz zakładać konta, żeby dokonywać zakupów w sklepie.

Jakie formy płatności są dostępne?

Płatności w naszym sklepie obsługuje Tpay – operator bezpiecznych płatności. Dostępne formy płatności to przelewy online, przelewy tradycyjne, BLIK oraz płatności kartą.

W jaki sposób otrzymam zamówione dokumenty?

Po opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem, pod którym będziesz mógł pobrać zakupione dokumenty.

Czy poradzę sobie z wypełnieniem dokumentów?

Wzory dokumentów przygotowaliśmy tak, żebyś nie musiał poświęcać dużo czasu na ich wypełnienie. 

W przypadku większości dokumentów, wystarczy je po prostu wydrukować. W pozostałych zamieściliśmy komentarze i jasne wskazówki z informacjami, jak wypełnić wzór. 

Do każdego produktu otrzymasz również prostą i konkretną instrukcję wypełnienia dokumentu.

Co zyskam zapisując się na NEWSLETTER?

Jeżeli zapiszesz się na nasz NEWSLETTER będziemy Cię informować o promocjach dostępnych tylko dla subskrybentów.

Będziesz również na bieżąco ze zmianami w prawie, które mogą być istotne dla Twojej działalności.

Jeżeli w ofercie pojawią się nowe produkty, również dowiesz się o tym pierwszy 🙂